Napisane przez zkuczynska w dniu . Opublikowano w Bez kategorii.
Diagnoza dzieci poniżej 6. roku życia w celu określenia poziomu rozwoju oraz wydania ewentualnie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju.
Badania dzieci pod kątem dojrzałości szkolnej.
Badania dzieci i młodzieży pod kątem specyficznych trudności w uczeniu się (ryzyko dysleksji, dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia), trudności szkolnych (obniżony poziom intelektualny, trudności w zapamiętywaniu, wolne tempo pracy, zaburzenia koncentracji uwagi, nadpobudliwość); badania kontrolne i inne.
Badania dzieci w celu wydania orzeczenia o potrzebie nauczania indywidualnego i indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego oraz określenie form i metod pracy edukacyjno-wychowawczej.
Badania dzieci pod kątem zmiany systemu kształcenia (kształcenie specjalne, zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze indywidualne i/lub grupowe).
Udzielanie zezwolenia na indywidualny program, tok nauki bądź zindywidualizowaną ścieżkę rozwoju.
Objecię dziecka pomocą psychologiczno-pedagogiczną na terenie szkoły/przedszkola.
Zwolnienie ucznia z nauki drugiego języka obcego.
Udzielanie zezwolenia na zatrudnienie młodocianego w celu przyuczenia do wykonywania określonej pracy lub nauki zawodu.
Diagnoza dotycząca braku przeciwwskazań do wykonywania przez dziecko pracy lub innych zajęć zarobkowych.
Badania dzieci i młodzieży w celu określenia poziomu intelektualnego – do celów orzekania o stopniu niepełnosprawności lub do celów diagnostyki medycznej.
Diagnoza zaburzeń nastroju, zaburzeń lękowych.
Badania przesiewowe na terenie szkoły w kierunku zaburzeń depresyjnych.