Skip to main content

DIAGNOZA

  1. Diagnoza dzieci poniżej 6. roku życia w celu określenia poziomu rozwoju oraz wydania ewentualnie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju.
  2. Badania dzieci pod kątem dojrzałości szkolnej.
  3. Badania dzieci i młodzieży pod kątem specyficznych trudności w uczeniu się (ryzyko dysleksji, dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia), trudności szkolnych (obniżony poziom intelektualny, trudności w zapamiętywaniu, wolne tempo pracy, zaburzenia koncentracji uwagi, nadpobudliwość); badania kontrolne i inne.
  4. Badania dzieci w celu wydania orzeczenia o potrzebie nauczania indywidualnego i indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego oraz określenie form i metod pracy edukacyjno-wychowawczej.
  5. Badania dzieci pod kątem zmiany systemu kształcenia (kształcenie specjalne, zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze indywidualne i/lub grupowe).
  6. Udzielanie zezwolenia na indywidualny program, tok nauki bądź zindywidualizowaną ścieżkę rozwoju.
  7. Objecię dziecka pomocą psychologiczno-pedagogiczną na terenie szkoły/przedszkola.
  8. Zwolnienie ucznia z nauki drugiego języka obcego.
  9. Udzielanie zezwolenia na zatrudnienie młodocianego w celu przyuczenia do wykonywania określonej pracy lub nauki zawodu.
  10. Diagnoza dotycząca braku przeciwwskazań do wykonywania przez dziecko pracy lub innych zajęć zarobkowych.
  11. Badania dzieci i młodzieży w celu określenia poziomu intelektualnego – do celów orzekania o stopniu niepełnosprawności lub do celów diagnostyki medycznej.
  12. Diagnoza zaburzeń nastroju, zaburzeń lękowych.
  13. Badania przesiewowe na terenie szkoły w kierunku zaburzeń depresyjnych.
  14. Przesiewowe audiologiczne badania słuchu.
  15. Diagnoza metodą Warnkego.
  16. Pełna diagnoza psychologiczna, pedagogiczna, logopedyczna, integracji sensorycznej.
  17. Diagnoza funkcjonalna widzenia/przesiewowe badania ortoptyczne.
  18. Badania w kierunku ADHD.